OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, June 19, 2012

Auntie vs. Pyah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini aku nak update kejadian yang berlaku pada hari Ahad lepas. Hari Ahad yang baru ni. Memang lawak giler. Aku pun cam sakit je sebab aku pun kene ngan budak tecit ni yang dah pandai berkata-kata.

=___=

nice!

Babak Satu.

Kejadian ini berlaku di dapo. Ketika si Auntie sedang mencuci pinggan mangkok di dapo umah aku.

Auntie: Pyah, auntie rindu kat pyah.

SZ: ye ke?

Bahahahhaha...! Hamek ko sebijik!

Babak Dua.

Kejadian seterusnya berlaku di meja makan.

Auntie: Pyah, rindu auntie tak?

SZ: Tak.

Hahahahahha...! Giler sadis!

Babak Tiga.

Kejadian berikutnya berlaku di ruang tamu.

Auntie: Pyah tak rindu auntie ke?

SZ: Tak nak!

Aku hanya mampu tersenyum dangelak berdekah-dekah. Nasib ko lah Fza Sabree oooi! Bakal dapat anak sedara lagi kerek dari ko. Hahahahahha!

Ada babak keempat cuma tu karakter je.

Kejadian berlaku di dapo diruangan menonton peti televisyen. Ketika itew Masterchef Selebriti sudah habes ditonton oleh si Ibu.

SZ: Ibu, dah habes ke?

Ibu: Dah.

SZ: Jom tido.

derrghhhhh-

=___=

terbaek!