OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, June 15, 2012

Basah!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Jumaat. Salam Ceria. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. InsyaAllah. Hari Jumaat. Penghulu segala hari. Semoga kita semua mendapat keberkatan dah rahmat dari Yang Maha Esa.

Sebelum aku bertazkirah lebih panjang baik aku pendekkan dan terus kepada topik utama hari ini. Yakni, Basah!.

Apa basah? Mimpi basah ke? Saiko-

Dua minggu lepas kan aku balik Banting. Bila dah balik Banting, Morib pun dekat. Kelanang pun dekat. Maka it's Pantai time. Mula-mula usha Morib. Giler ramai orang! Padahal hari Ahad kot!. Nampak sangat orang Malaysia ni suka cuti-cuti Malaysia.

Same as me here ^___^

Sampai je Kelanang. Si NZ dah tak boleh jalan. Dia jadi geli untuk pijak segala pasir kat pantai tu. Nak suruh duduk pun geli. Aku paksa jugak! Kene paksa duduk okay! Kalau tak tu nak bertenggek atas paha takpun nak mintak dokong. Huhuhhu.

Apakah?

Nak bawak pergi jengah air laut pun takut. Aiyoooo!.

Si kakak je la yang layan main air dengan main pasir. Hai la adik awat jadi lagu tu? Ada sekali bawak mandi sungai pun sama. Punyala takut nak masukkan kaki kat dalam air. Allahuakhbar. Mungkin belom sampai masanya.

Takpe aku akan berusaha untuk membawa kamu ke dalam air!. Hahahahaha. (ibu yang saiko)

Moh layan gambor yang tak seberapa ini.









Nampak tak betapa stress nya muka si adik? Dia sanggup berdiri tegak kat situ. Tak mampu nak bergerak kemana-mana.

=___=

Encik Usben pegang tangan dia untuk bawak jalan pun takmo. Haih-