OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, April 18, 2012

Nenek!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku mencik bila mimpi antoo!. Rasa cam dah lama kot aku tak mimpi antoo. Mungkin sebab tak baca bismillah masa nak tido tu yang mimpi antoo. Damn!.

Aku mimpi . . .

Seorang nenek sedang intai mengintai kat tepi tingkap bilik aku pastu siap tiup-tiup langsir. Mencik! Aku tido dengan Cik Safiyyah. Cik Sakinah tido ngan Encik Usben kat bawah.

Tiba-tiba . . .

Nenek tu bukak tingkap bilik aku (tingkap sliding) terus tarik Cik Safiyyah. Aku jerit dan panggil Encik Usben tapi sore tak kluar la plak!. Aku menyampah situasi gini. Aku tarik Cik Safiyyah sambil baca ayat kursi. Tapi yang geram tu satu sore pun tak kuar!

Nenek tu siap gelak-gelak lagi. Nice!

Dengan sekuat hati aku tarik Cik Safiyyah. Dapat!. Masa tu aku dapat rasa badan aku cam takleh gerak je. Mencik nya mimpi camni.

Lastly, Nenek tu pesan kat aku . . .

Jangan lupa baca ayat kursi lima kali selepas solat.

=___=

Lepas maghrib semalam aku lupa nak baca ayat kursi macam biasa. Gara-gara Cik Sakinah nak susu. Huhuhuhu.

Insyaallah, hari ni saya baca ayat kursi selepas solat.

Ampunkan dosa ku Ya Allah.

Takmo mimpi antoo lagi!