OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, April 17, 2012

El Postre and Pegaga

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.


Gara-gara keinginan di luar batasan. Konon nak beli SR tapi TUTUP pulak.

Perhatian:

Secret Recipe kat Taman Melawati da tutup Damn!. Jauh arrr kalau nak pergi AEON, Wangsa Maju. Menyampah!.

Disebabkan terlalu craving cake. Padahal minggu lepas baru je makan eskem kek.









ekceli aku teringin nak makan kek ni . . .



Memandangkan SR kat Taman Melawati da TUTUP. Harapan la nak makan Chocolate Banana Cake. Buat?

TAK RAJIN!.

Maka, singgah kat kedai EL POSTRE and PEGAGA.




 Carrot Cake (sangat sedap!)


Cheese tart with Macadamia Nut (sedap jugak!)
aku tak sure nama dia

 Chocolate Cake (pun sedap!)
tapi itu budak baju hijau da makan semua chocolate ganache atas kek tu!


Scone
First time makan scone, bagi aku not on my list kot. not like it. huhuhuhu.

Nah! hamek. Harga sepotong kek RM 8.80.

Kalau pergi SR dapatla RM 7.20.

Itu pun umi aku ingat RM 6.50. Itu bila ntah punya harga . . . atau aku yang salah tengok. Hahahaha!

Kedai ni baru bukak kat MRR2 tu. Lagipun tak banyak choice of cake. Better cari kedai kek lain. Giler tak baik menghasut orang supaya tak singgah ke sana.

But, the true is you should try the carrot cake. Memang sedap! Tapi takdela super sedap. Sedapla . . .

Mekasih umi sebab banje makan kek di malam hari. Lepas makan berjalan kaki pulak beli Bihun Kung Fu untuk budak baju hijau tu. Aku ajak makan nasi takmo.

Chau Chin Chau!.

p/s: makin GEMOK la si bini ! 50KG dalam tangan ! =___=

No comments:

Post a Comment