OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, April 24, 2012

Jamuan Cik Piyah & Cik Kinah

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Jomputla datang kek jamuan Cik Piyah dan Cik Kinah. Maap la yo takdo kueh dongan air. Ini jo yang ado!.









Ahli jemaah . . . Encik Spongebob, Encik Pooh, Cik Puan Bear Grey, Cik Puan Bear Light Choc and Mr Dragon. Hohohoho . . .

Nama-nama tu aku yang bagi. Anak-anak aku tak kisah pun nak namakan segala bear segala pooh tu nama. Mereka lebih suka tengok citer kartun, citer Tanah Kubur dengan baca buku. Hopefully diorang akan teruskan minat membaca tu sampai besar yea anak-anak.

Okaylah. Nanti kita buat Jamuan lagi. Tapi kali ni biar ada makan dan minum yea!

ADIOS!