OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, April 18, 2012

kepala + tandas + kepala paip = kecederaan!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dengan penuh rajinnya semalam. Dengan keazaman penuh didada.
Jom! cuci bilik air.
Amek sabun.
Tabur sabun.
Curah air.
Sental.
Berus.
Dan terus menyental.

Gedegang!.

Inilah yang terjadi bila KEPALA aku bertemu dengan KEPALA PAIP!.


Nampak tak kecederaan yang dalam bulatan itew?

Sakit dowh.
Malam tadi je kepala aku cam dizzy je.
Benjol plus berlekuk dahi aku!
Arini pun tak leh nak tunduk sangat.
Tunduk rasa cam sakit kat tempat kecederaan tu. Maybe tekanan kot kata Encik Usben.

Umi aku tengok dahi aku semalam, menggigil lutut dia. Kalau berdarah la semalam, confirm aku FOBIA nak cuci bilik air lagi!

Nak pakai telekung pun pedih. Kene air takyah citer arrr...cam nak nanges!
Sadis giler!

Buat umi tersayang,

Saya nak mintak cuti dari cuci bilik air seberapa seketika kerana sedikit fobia dengan kepala paip tersebut. Sebelum ni dah pernah terhantuk, tapi takdelah seteruk ini. Huhuhuu....

Dari kakak sayang.