OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, April 20, 2012

Demam Kek Cekelat

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini baru dapat bersiaran. Semalam cuma sempat blogwalking saje. Semalam aku cuti sebab si kakak demam panas. Flat!

Tetiba je demam. Musim demam kot. Demam pun ada musim yea. Hmmm . . .

Lembik jugak Cik Safiyyah semalam. Dah la payah nak makan ubat. Jadi masuk ubat punggung je la ye nak. Ibu bagi paracetamol kanak-kanak pun awak makan dua per tiga je. Ada lagi baki satu per tiga kat dalam peti ais tu.

Cik Safiyyah ada seorang yang tak makan something macam gula-gula. Dia suka makan eskem dan cekelat sajew. Gula-gula NO. Nanti gigi rosak. Hehehehe.

Hari Rabu tu aku posa, pastu buat blogwalking singgah kat NekLah nye belog. Aku nampak resipi kek cekelat. Maka, haruslah cuba!

Menjadi okeyh! Thanks NekLah for the good recipie! Seyes bancuh kek tu macam bancuh cekodok!

Sangat Lazat!

Percaya atau tidak aku siapkan kek tu sebelum aku buka posa! Senang, mudah dan sangat sedap!

Inilah hasilnya . . .


nom nom nom~

Nanti boleh buat lagi!

Ni gambor budak demam semalam-





Lepas amek je gambor ni . . . tak lama lepas tu. Dia muntah.

Alhamdulillah, arini dah baik!. Syukur.

Wassalam.