OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, April 24, 2012

Mail

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini nak citer pasal budak ni yang suka sangat bercakap. Dan kadang-kadang tu cakap pun tunggang terbalik. Akibat tunggang terbalik cakap . . . ada dua patah perkataan yang dia akan cakap terbalik! Salah satu nya perkataan Mail.

Mail akan jadi amil. Inilah mail yang selalu dia panggil amil.



=___=

Lagi satu perkataan ialah main. Dia akan sebut namen. Aku rasa ini gabungan perkataan nak main kot. Tu yang jadi namen.

=___=

Apa-apa pun, alhamdulillah. She now can say please bila nak susu. Tapi kadang tak jugak cakap. Cuma dia akan bagi upah kat kita. Dia bagi kiss satu. Yeah!

^__^

Cik Sakinah pun dah pandai sayang semua orang walaupun dia hulur pipi je. Ingat salam ukhuwah ke sayang? Kalau suruh salam cium tangan pun, dia akan hulur pipi kat tangan. Apakah?

Cik Sakinah dah pandai mintak cuci tangan. Dia akan sebut "nak nangan". Alhamdulillah. Dia pun suka bersoal jawab bila tengok cerita apa-apa. Dia akan tanya 'apa'.

Cuba bayangkan kalau dua-dua tengah tengok kartun. Pastu dua-dua tanya. Sorang tanya 'apa tu?' sorang lagi tanya 'apa?'. Pe lagi jawab la dua-dua. Hahahaha.

Okay, done!