OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, April 23, 2012

Kahaani

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dah lama tak citer pasal movie kan? . . .  kali ni nak share movie industan. Best! Aku suka jalan citer dia. Aku suka diorang twist ending dia. Macam ala-ala citer Hollywood. Silap aribulan citer ni pun diorang plagiat dari filem Hollywood.

Aku tak kenal sape pelakon dia. Pelakon baru kot. Heroin dia Vidya Balan Khan.

Citer ni tak popular kat Malaysia rasanya. Atau aku yang tercicir? Nice-



Dalam citer takde nyanyi cam selalu. Tu yang best! Hope Malaysia boleh dah kot buat citer camni. Citer yang takde citer cinta dan antooo.

Sangat best storyline dia.

Ni aku kongsi movie dia . . . sila tonton! Best!



Bukan tak sokong citer Malaysia. Aku sokong. Cuma aku nak Producer dan Scriptwriter buat citer camni. Boleh tak? Tak perlu cinta dan tak perlu antooo.

Selamat Menonton!

No comments:

Post a Comment