OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, April 27, 2012

Dia Mai Lagi!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dia mai lagi. La ni nak buat esok pulak. Apa benda nye? Apa lagi si Bersih 3.0 tu la. Huh!

Nyusahkan orang lain je. Nak kluar pergi KL pun cam takut-takut je. Camner nak pergi PWTC Bookfair ntah.

Tapi takpe, ari Isnin pun aku akan bertapak kat PWTC. Bawa customer daku berjalan-jalan cari makan di PWTC. Hohohoho.

Nice.

Menyampah okay!. Tak suka. Tolong la jangan buat macam aritu. Takut okeyh! Me don't like it! Tangkap sana. Tangkap sini. Pastu siram air sana. Siram air sini. Jerit sana. Jerit sini. Berkumpul sana. Berkumpul sini. Kesian kat orang yang meniaga. Hilang mata pencarian diorang esok.

Seyes, aku pohon tak yah la berkumpul bagai. Takde pekdah nya. Korang buat petisyen. Tulis apa yang korang nak. Dapatkan tandatangan. Habes citer. Tu pun kalau habes citer. Hmmmm . . . aku rasa dulu Malaysia aman. Sekarang aman jugak tapi sejak ada si Black Lady tu, aku rasa Malaysia cam sedikit kucar kacir dibuatnya. Tak yah la sokong dia. Kita orang Melayu. Sokong orang Melayu.Okay?

(arrghhhh! kenapa aku masukkan bab politik dalam belog aku ni.damn!)

Ya Allah, lindungi Malaysia dari segala bencana atau bala.Amin.

Memandangkan takleh keluar KL maka aku keluar dari rumah je lah. Pergi kenduri kawen Auntie Murni. Lepas tu buang kuman kat AEON AU2 ke. Tak pun balik umah, pastu aku Bersih kan umah saje. Miahahaha.

Tapi aku kesian kat orang yang buat kenduri kahwin . . . harap-harap dipermudahkan perjalanan kenduri mereka dan para jemputan untuk hadir.

Ada sorang blogger nak kawen esok. Selamat Pengantin Baru Peej. Semoga jodoh kau berkekalan sehingga akhir hayat. Hopefully semua jemputan ko datang tepat pada waktu tanpa ada sekatan. Huhuhuhu. Aku silent readers ko je. Tak pernah lagi comment. Segan.

=___=

Dang!

Ramai orang kawen. Saya suka. saya suka. (sila baca dengan gaya Mei Mei)

Dah aku nak tukar topic malas nak cakap pasal Bersih 3.0 lagi. Menyampah.

Tadi aku buat blog walking maka singgah la aku kat belog si jejariruncing. Dia kata semua pelanggan Astro dapat tonton semua channel secara percuma dari hari ini hingga 6 Mei!.

Lepas aku baca je, aku terus call orang rumah. Confirm! Memang dapat tengok. Cayalah!. Tetiba sokong Astro. Padahal selalu je nak cari pasal dengan Astro. Hahahaha.

Tak sabar nak balik umah nak tengok semua channel. Giler! Channel yang ada ni pun tak tertengok. Memang giler!.

Dah, Blah!

No comments:

Post a Comment