OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, July 4, 2011

tiga dua satu cinta

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Hari Sabtu malam Ahad ritu, aku ngan Encik Usben melayan movie tiga dua satu cinta. Story line dia quite okay. Actually aku suka citer yang membuatkan aku berangan lebey. Hahahaha. . . . .layankan aje lah ye Encik Usben bini kamu ini mood beliau kurang stabil. ho ho ho. . . . .

 



Citer 3,2,1 CINTA ni pasal budak Sam ni yang berpewatakan kasar seperti lelaki yang baru sahaja berpindah untuk menyambung pelajaran di sebuah kolej. Dia jumpa balik kawan baik dia, nama Fariz. Budak Fariz ni budak part 8 yang amek course Journalism kat uitm.

Tiba-tiba masa hari pendaftaran, Sam terserempak dengan Nazril, lelaki idaman seluruh kolej. Dia tercabar dengan sikap Nazril yang hanya melayan perempuan cantik sahaja menyebabkan dia tekad untuk memikat Nazril. Macam - macam babak yang agak melucukan masa si Sam ni nak mengorat si Nazril. Kalau aku la, aku tak pasti aku punya keberanian macam si Sam ni. ho ho ho. In the mean time, si Sam ni cam tak berapa nak layan sangat bapak tiri dia lakonan Mustapha Kamal (i like biler dia jadi daddy. . . .cam dalam awan dania) . Bila dah macam - macam, si Sam ni buat sampaikan si Nazril ni pun dah kene kan dia. . . suddenly, Nazril ni rasa macam dia dah jatuh cinta dengan budak Sam yang tiga suku ni. Tapi sayangnya, tika si Nazril ni bagitau yang dia dah ready nak boyfriend si Sam. . . .Sam dah tak cinta kan dia. Sam sebenarnya baru tahu yang dia lebih cintakan Faris. . . . .

Dalam pada tu, si Nazril ni ada mintak Sam mengajar anak-anak yatim itu dengan caranya yang tersendiri. Dan disebabkan Nazril ni dah lama sangat usha Sam dok melayan kerenah anak - anak yatim dan sesi urat mengurat sampai terbelit segala urat. . . .lalu Nazril pun lafazkan. Rupa - rupanya si Fariz ni pun menyintai Sam dalam diam. Fariz meluahkan perasaannya pada Sam. Sam yang keliru dengan luahan Fariz itu cuba berfikir kembali tentang perasaan dirinya terhadap Fariz dan Nazril. Dan ketika Nazril pula meluahkan perasaan kepada Sam, Sam sedar dan yakin siapa sebenarnya yang harus dipilihnya.

Sam pilih Fariz!. . . . .mula tu cam mengharap yang Sam pilih Nazril. Tak mungkin lah kan. . . . .dalam mimipi je lah kalau Sam tu pilih Nazril. ho ho ho. . . .

okay, dah habis ulasan movie untuk minggu ini. apakah mungkin akan ada movie seterusnya? tunggu dan lihat. . . .sorrylah kali ni aku bagitau ending dia. Giler tak surprise!

p/s: cute lah adik Sam si Mimie tu. . . .tapi aku suka lagik Nazril more cute. tettttt-


ADIOS!

No comments:

Post a Comment