OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 7, 2011

Lipas

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Aku menyampah betol dengan binatang berkaki enam ni lah! Meh sini aku bagi binatang ni punya spesidikasi. Dia seekor binatang yang berkaki enam, boleh terbang, busuk baunya dan berwarna coklat.

Ada ke semalam dia pegi menjelajah dalam kain aku! Keypadlock punya lipas! dah masuk pastu tersangkut plak kat kain aku. Arggghhhhhh! dah la menjelajah sampai pinggang pulak tu!. Gerammmmmnnnyyyeee aku! Bunguks la wei!

Pe lagi sesi mengeluarkan dia dari kain je dah membuat kan aku berpeluh-peluh. Hampeh betol. Nasib baik la ketika kejadian tersebut berlaku belum ada satu staff dalam opis ni sampai. Huh!.

Aku rasa aku declare WAR dengan binatang ni lah! Siap ko, aku keje kan dengan Baigon! hahaahahhaa. . . .

p/s: aku mencik!


ADIOS!