OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 1, 2011

Nuffnangs

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Malam ni aku dan family nak membawa diri pulang ke Banting untuk ketemu mertua tersayang. ho ho ho. . . . .memangla tersayang sebab aku ada satu mertua jek!. pelik arr kalau aku ada dua tiga empat mertua. aku kan pompuan. Kalau orang lelaki boleh la kot mertua sampai dua tiga empat orang. Yelah, kalau dah bini dua tiga empat orang. . . .memang la mertua pun dua tiga empat orang.

aku pun tak tau nak taip apa sebenarnya. . . . .

aku pelik la aku nye BE tak naik - naik pun. . . .lepas tu campaign masih lagi macam tu jek. . . .



korang tengokla sendiri. . . .dari awal tahun macam tu jek. . . .sedey  =___=

p/s: merawat hati yang luka dengan membawa diri pulang ke Banting


ADIOS!