OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 22, 2011

Happy Birthday Bro!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Arini kan dua puluh dua julai dua ribu sebelas. Makanya arini genaplah umur member skolah aku ni dua puluh lapan tahun. Jadi, aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Lahir yang ke 28 kepada Syaiful Nizam. Umur pun dah meningkat makanya tarikh kematian pun makin dekat. . . .zalim tak peringatan aku kat ko? takdelah zalim mana pong! sebab ianya realiti. Apa-apahal pun aku ucapkan selamat dan dipermudahkan segala urusan Dunia dan Akhirat!

Inilah birthday boynya bersama dengan his lovely wifey and kiddo!







Tak lupa jugak buat buddies aku yang diberi nama Ahmad Faizal bin Noorisham. Selamat Hari lahir. Aku tau besday ko dah lepas. Tujuh belas julai dua ribu sebelas ritu. Aku dah wish kat phone ko kan? Hehehehe. . . Saje nak tempekkan muka ko kat sini. wakakakaka. . . .

Sorry guys. Aku rompak korang nye gambo kat FB. . .  




Dengan itu aku ada buatkan korang setem sempena birthday korang! Setem US. huhuhuhu


aku tak buatkan pon. aku hi jack kat yahoo. . . .tetttt-

HAPPY BORN DAY KORANG!

p/s: to readers yang birthday rini aku nak wish Happy birthday!


ADIOS!

No comments:

Post a Comment