OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 7, 2011

BERSIH? apa tu. . . . .

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. BERSIH? entah. takde komen tentang itu. walaupun aku seakan mengerti apa yang 'that lady' nak lakukan. entahlah. aku bukan tak mahu ambil tahu, aku ambil tahu tentang itu cuma aku tidak mahu komen apa-apa dan tapi jika aku ingin menyuarakan pendapat tunggulah PILIHAN RAYA nanti.

Cuma aku ingin pohon kepada 'that lady' sila jangan porak perandakan MALAYSIA dengan idealisme kamu.

Apa yang pasti dan aku tahu. . . . rumah aku harus BERSIH, pakaian anak-anak aku harus BERSIH, dan makanan yang aku sediakan BERSIH.

p/s: sila BERSIH kan apa yang patot. Sebab BERSIH tu kan separuh daripada IMAN.

ADIOS!

No comments:

Post a Comment