OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 7, 2011

jatuh cinta sekali lagi *toink*toink*

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. aku nak bagitau aku sekarang cam dah 'jatuh cinta' ngan mamat ni. . . . .jangan salah faham yea. Jatuh cinta as a fan saje. Kenapa aku boleh jatuh cinta ngan mamat neyh? aku jatuh cinta ngan dia biler lepas aku baca belog dia kat sini ZAHIRIL ADZIM



Aku jatuh cinta dengan penulisan dia. Lakonan dia? aku jarang sekali tengok hasil lakonan dia sebab aku sendiri tidak punya masa untuk menonton drama beliau. Kali terakhir aku menonton hasil seni beliau ialah filem Senjakala.

Aku ada sesuatu yang lucu tentang dia. . . .Hahahaha. Kekhilafan aku. Aku ingatkan dia adik Iqram Dinzly. Hah! Sengal. Gara - gara mata aku yang sparrow ni, aku rasakan muka diorang hampir serupa. huhuhuhu. . . . senget!.


p/s: to my Encik Usben, kamu sentiasa di hati saya. Saya Sayang Kamu. Bila dah baca belog dia, aku rasa macam nak berbahasa melayu sepenuhnya je kat belog ni. aci tak?


ADIOS!