OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, July 28, 2011

Biadab!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. 
Pagi tadi aku pegi  
Pejabat Pos Malaysia yang kat Taman Melawati!  
Sila ambil perhatian 
Pejabat Pos Malaysia Taman Melawati! 
Terutama staf-staf kat situ. 
Korang boleh tak pemurah sket ngan senyuman? 
Ada emas ke dalam mulut tu 
atau 
korang tak gosok gigi pagi tadi sampai susah sangat nak senyum?
Aku pantang betol orang jaga kaunter kunyah chewing gum! 
Biadab tau tak! 
Dah la tak senyum! 
Pepagi camni senyum la wei! 
Lepas tu tak cakap Terima Kasih langsung! 
Aku pulak yang cakap terima kasih! 
Walaupun aku memang selalu cakap terima kasih 
(berlaghak la pulak)

Ubahla sikap tu wei! 
Ko keje ikhlas ke tak ikhlas? 
Bukan susah pun senyum tu! 
Lagi mudah dari sebut 1 2 3.



p/s: kepada kawan-kawan aku yang jaga kaunter sila pemurah dengan senyuman


ADIOS!