OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, July 1, 2011

cik tikus di rumah!

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Inilah yang terjadi pabila aku tinggalkan anak aku kat Atok, Nenek dan Encik Usben. Aku hanya mampu tersenyum saje dari opis. Hai, la Cik Bebet anda dibuli. . . . .

Itula kamooo, suka sangat nak tu nak ni. . . . .kan atok dan nenek dah beli topeng Mickey Mouse untuk kamooo. . . .

hamek ni. . . .






sila tido yea lepas kamu 'bersuka ria' dengan topeng tersebut. Jangan lupa makan tengahari ye sayang. . . .

p/s: kalau Cik Bobot tinggal umah, aku tak tau la dia jadi apa, mau jadi Donald Duck kot. . . .


ADIOS!