OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, July 18, 2011

enam belas julai dua ribu sebelas

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Hari Sabtu ritu kan bezday Encik Fathull. . . . .jadi aku ngan UMI aku dah plan nak masak spesel sket. . . . .pastu kami order cupcakes kat mysugarhoneybee

Memandangkan Encik Fathull adalah kipas susah mati LIVERPOOL. Jadi aku ngan UMI aku pun order cupcake bertema LIVERPOOL. Hope you will like it. But I know you still did NOT eat that cupcake! You better eat!



Cik Bebet sangat suka la makan cupcake ni. . . . .Lagi-lagi part cream yang kaler ijau tu. Sampaikan poopoo dia pun da tukar kaler ijau jugaks!. Ho ho ho. . . . .

Owh, ya. Lunch treat tu aku masak Nasi Ayam Penyet. Sayang nye gambo tidak dapat le di snap. Gara-gara semua orang suda kelaparan. Jadi trus makan dan habes. Sorry yep. Tengoklah kalau aku ada masak lagi skali nanti aku hup load la gambo Nasi Ayam Penyet tu. Apa-apa pun credit tu myresipi.com sebab aku amek resipi tu kat situ. Memang jadik! Cayalah!

Lastly, Happy birthday again to my dear bro. . . . .



p/s: bila la ko nak datang amek barang ko Cik Nur Farah oooiiiii


ADIOS!

1 comment:

  1. hahahaha... kipas susah mati eks.. dh lama kau tak dengor.. biasa baca kt komik2 je.. errr dulu aku hantu komik pedang2 la.. bola sepak la, apa2 jelah ;p

    ReplyDelete