OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, May 25, 2012

Selebriti pulak!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

I know its a lil bit late to publish this story. But! I don't care!

Aritu Dr.Ezani menang. Kali ni saper pulak yang menang erk? Tapi kali ni para para retis pulak yang masuk. Ada 16 orang kesemuanya. Antaranya; Major Dr. Faiz, Datok Fazley, Serina Redzuawan, Siti Sarah, Farouk Hussein, Angah Raja Lawak, Azwan Ali, Raja Azmi, Salamiah Hassan, Jehan Miskin, Tomok, Karl Shafek, Soo Wincci, Juliza Adzlizan, Thanuja dan Louisa Chong.

Diorang ni mewakili NGO kat Malaysia ni. If diorang menang, duit itew akan disalurkan ke NGO tersebut. Baguslah macam ni. Aku rasa artis Malaysia sekarang ni pun dah kaya raya. Bulan-bulan pun dapat banyak. Tak salah sedekah sedikit kat orang-orang yang lebih memerlukan.

It's all about your cooking skill. Sedap dan cantek!.

Rancangan ni akan start esok (Sabtu : 26hb May 2012) kat Astro Ria (104). Rancangan ni bukan live yea. Diulang bukan LIVE Telecast. Sumer sudah di rekod. Hehehehe. As we know, everything will be done according to the script that have been made.


















Selamat menonton!.

Aku tak leh blah dengan Fesyen Azwan Ali. Harus ke kau pakai wig dengan mekap segala. Cantik lagi Mak Jemah. Bahahahaha.

p/s: Kak Mar, tengoklah citer Hilangnya Doa Seorang Ibu kat youtube.