OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, May 18, 2012

Hilangnya Doa Seorang Ibu

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Allah Maha Besar. Syukur pada Mu Ya Allah. Tadi lunch aku baru dapat tengok citer Hilangnya Doa Ibu. Sedeynya citer ni . . .

Sentap kejap perasaaan. Terus teringat kat Umi aku. Ya Allah, Kau berikanlah umi ku syurga. Jauhilah dia dari api neraka Mu Ya Allah. Ampuni segala dosa nya Ya Allah.

Tapi tapi tapi elok jugak tengok kat opis ni sebab takde orang nak kaco aku bersedey hati. Miahahahaha (giler saiko)

Takde orang nak intai-intai dari belakang nak tengok aku nangis ke tak.

Takde orang nak cakap kat aku, sedey ke? nanges ke? nanges lah saya tak kisah!. (sape yang saiko aku pun tak tahu)

Terbaiklah Encik Kapten Khir. Nice story. Mekasih jugak kepada penulis skrip Wan Mahani (aku rasa cam nama bini Riezman Khuzaimi je kot) @@

Kak Mar! tengok tau citer neyh! Nanti Kak Mar cari kat you tube yea. Lisdawati berlakon.

Ingat nak share, tapi cam tak boleh la pulak . . . lain di cari lain yang kluar. Takpelah.

Wassalam.


p/s: Yang ado promo yo.