OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, May 16, 2012

Hari Ini Hari Guru

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hari ini hari guru,
Hari-hari hari guru,
Selamat hari guru.

Jadi tak aku nye pantun tiga kerat? Pantun la sangat. Takde bunyik pantun langsung. Kat muka buku melambak orang wish Happy Teacher's Day lah. Selamat Hari Guru lah.

Jadi aku sebagai bekas pelajar dan masih lagi belajar mengenai kehidupan, aku ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru. . . .

Sekolah tadika aku kat Dato' Keramat.
Cikgu sekolah Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Keramat (1).
Cikgu Sekolah Menengah Kebangsaan Gunsanad.
Cikgu Sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat.
dan . . .
Pensyarah UiTM, Alor Gajah.

Terima kasih cikgu-cikgu semua sebab memberi tunjuk ajar kepada saya sehingga saya jadi orang skang ni. Mekasih.

Tapi . . .

Guru yang paling best of the best is my Umi. Terima kasih Umi. You are the best teacher and the best Umi in the whole world! Love you.

HAPPY TEACHER'S DAY!


No comments:

Post a Comment