OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, May 17, 2012

mari kita enjoy!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dua minggu lepas aku bawak tuan puteri berdua membuang kuman kat AEON AU2. Singgah la kat tempat rekreasi kanak-kanak kat dalam JJ itew. Tiga hengget sekali masuk maka bila dua puteri enam hengget. Okaylah tu . . . nak bawak ke padang depan umah, giler terbaik 'Bersih'. Sebok nak buat segala bersih pilihanraya. Tu padang depan umah aku tu sape nak bersihkan? Jaga la hati rakyat baru lah boleh bersih! Derrggggghhhh!

Dah kelmarin aku nampak ada satu bendera kat gelongsor kanak-kanak kat padang itew. Sila jangan politik kan padang permainan kanak-kanak, boleh tak? Ntah apa-apa!.

Masa mula-mula masuk kat playground tu, NZ cam takut-takut. Selepas 10 minit, terus takmo balik. Aiyooo, kene balik ler. 10 minit kejap ke? Aku rasa cam lama je . . . hohohoo.
























Si ibu HARUSLAH takde dalam gambar sebab i'm always jadi the photographer yang tak bertauliah. tak kisahlah, tak penting pun. miahahaha.

p/s: FB takleh bukak. Hei, Mark Zuckerberg apa jadi neyh!