OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 17, 2011

Nak Hilangkan Parut kat Kulit....

Arini aku nak wat entry petua plaks...and aku akan cuba bagi satu ari satu petua...okep? Petua arini camner nak ilangkan parut kat kulit....


Korang mesti kenal buah ni kan? Pisang la....Macam-mcam  kita leh wat ngan pisang neyh. Samada makan begitu saje, buat cekodok pisang, buat goreng pisang, buat lempeng (hmmm...dah lama tak buat lempeng pisang), buat kek, buat apam dan macam-macam la....Dengan pisang kita leh ilangkan parut kat kulit. Tak caya cuba try....

Mula-mula korang kene beli pisang...tak kisah la pisang apa...nak pisang mahal bley nak pisang murah pun boleh...pisang kaki je tak bley. da beli pisang, korang makan le isi dia....kulit dia jangan buang tapi korang sapu kat tempat yang berparut tu. InsyaAllah, parut tersebut akan hilang....jangan lupa baca Bismillah ngan selawat. Sebab setiap yang kita lakukan hanya akan berlaku dengan izin-Nya....