OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 10, 2011

Demam.....

Hmmm....pembukaan 2011, aku demam. Demam sebab pembengkakkan susu. So, damn sick plus hurt. Its make me got fever immediately and my body shacking like hell. So, on Thursday i went off from office to home at 3pm. Aku betol-betol da tak larat ari Khamis tu....aku pun pelik kenapa aku mengalami nya untuk kali yang ketiga....cuma kali ni kena sebelah kiri. nak angkat tangan pun susah....sakit!
Sampai umah, mak aku bagi aku makan...pastu makan painkiller. pastu aku trus collapse. Kul 5.15pm aku baru bangun...tu pun still sakit lagi. yang sebelum ni, aku makan painkiller trus ok, tapi kali ni tak. Sakit dia berlarutan sampai ke hari Jumaat dan begitu juga dengan demam aku. Jadi ari Jumaat g Klinik, dapat le jumpa doc. Doc soh aku tuam kat tempat yang sakit supaya lega....balik umah aku pun buat. Lega la jugak...korang nak tau apa Encik Usben cakap?dia kata susu tu da jadi keju tu yang sakit tu.....hampeh tol!
Hari sabtu rasa sakit tu masih ada lagi....cuma tak sekuat hari khamis & jumaat. Mungkin ini dugaan dari Allah kepada ku, senang nak jaga Cik Bobot tapi ada rintangan yang harus aku harungi....Ada hikmah disebalik kejadian. Apa punca aku kene, aku sendiri tak tau. Nak kata aku tak pam susu, aku pam susu as usual. Nak kata anak aku tak isap susu, anak aku isap as usual. Hmmmmm...pelik tol.