OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, November 11, 2011

Al-Hijab

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Lupa nak update pasal citer Al-Hijab. Hasil garapan Pierre Andre. Citer ni cam tak best je. Sebab sangkaan aku sedikit meleset bile tengok citer ni. Hmmmm . . . .





Citer ni pasal Rafael (Pierre Andre) pelakon sampingan yang diangkat untuk menjadi pelakon utama dalam movie hantu. Tapi memandangkan si Rafael ni tak percaya tentang kehadiran hantu ni, jadi amat susah untuk dia menyelami skrip citer hantu tersebut.

Jadi, untuk dia menyelami watak tersebut . . . dia nak bukak Hijab dia. Bila da bukak Hijab. Aku ingat dia nampak la Hantu yang berjalan-jalan di sekeliling dia. Tapi ni tak pun, ada hantu yang dia tak nampak. Lagi kene ganggu ada lah!.

Tu yang aku tak faham, kenapa dia kene ganggu sedangkan dia hanya bukak Hijab dia je. Bak kata Encik Usben, mungkin dia kene ganggu sebab dia kan cakap besar masa sebelum dia nampak hantu tu. Okay, aku leh accept that kind of reason. Tapi, takkan la sepanjang masa hantu tu nak kacau dia. Memang cam pelik la citer hantu ni.

Aku nyampah betol kalau citer hantu melayu je, citer mesti cam tak habes!. Hanky panky. tak suka la camni.

Dah la. Aku nak lunch!. Aku rasa citer Jangan Pandang Belakang lagi best dari citer ni. tak suka arrr!.

p/s: mengantok. nak makan nasi ayam.


ADIOS!