OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, November 3, 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Sempena nak raye ni . . . aku & family wish kat korang Salam Aidiladha!. Semoga ibadah korban yang dilakukan diterima Allah. InsyaAllah, amin.

Aku beraya di Banting untuk kesekian kalinya . . .tiap tiap tahun okey aku beraye kat Banting untuk setiap hari raya Haji. Hehehehe . . . isteri mithali katew (gedik je).

Aku wish awal ni pun bersebab . . . sebab sok aku cuti. Bye! Nak balik Banting . . . cam jauh je Banting tu nak balik awal. Jauh oooooo . . . bak kata adik aku Encik Fathull dia kata jauh lagi Banting dari Kedahang (Kedah). apa apa lah Encik Fathull . . .