OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, November 25, 2011

Basah

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. Nak cakap pasal bebudak ni la pulak. Dah lama dah kitorang pegi jalan jalan cari pasal kat PD ni. Tapi baru rini dapat upload. Mahap lah yea. Ibu sorang ni agak sibuk sekarang ini.

Aku pun dah tak ingat biler aku pegi ni. Yang aku pasti ialah aku pegi bulan lepas. Bulan 10. Giler lama punya cerita. Dekat sebulan dah benda ni aku simpan. Dah boleh jadi tempoyak dah. Tak pun jadi jeruk dah. Hahahaha.

Budak kecik ni baru bangun tido tapi biler nampak air je cam eksaited. Nanti korang tengok muka dia selepas masuk air . . . .




Okey, si Ayah pun nak posing jugak. Habes, ibu? Tak yah posing? Tak perlu. Selekeh!.



Si kakak dan atok. Dia memang suke pegi laut sebab boleh main air banyak banyak dan main pasir banyak banyak banyak. hahahahaha . . .



Kakak sedang meng'enjoy'kan diri beliau. Kakak kakak kakak . . .



Kan aku cakap, aku adalah si selekeh!. Sesi memujuk adik untuk masuk air semula. Tak menanges dan tak kata apa-apa. Cuma diam dan terus diam. Terkejut barangkali kene pukul ngan ombak. Cian adik . . .



Inilah muka si terkejut kene pukul ombak.Takmo senyum. Tak menanges. Muka ketat seketat ketatnya. Kesian anak aku sorang ni.



Selepas tukar baju dan mandi . . . kakak masih lagi meneruskan aktiviti beliau bermain pasir. Main le. balik umah tak leh main pasir. Tanah je yang ado!.







Selepas mandi, barulah nak makan dan bersuara. Kesian anak ibu sorang ni . . .




Sangat penat bermain air, travelling dan macam macam.

p/s: nak pergi lagi skali la laut. Jom! tapi nak tido hotel ke, chalet ke . . .


ADIOS!