OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, November 9, 2011

Aidiladha 2011 . . . .

Assalamualaikum, semua ;)


Hai, korang!. camne ngan raya haji korang? ada buat korban? berapa ekor lembu? berapa ekor kambing? hehehehe . . . .

Raye haji aku biase biase je . . . . cuma kali ni ada buat korban sket. Jadi ritu ada lah pegi tengok lembu korban. Anak anak aku la yang paling teruja sebab dapat tengok lembu. Sampaikan takmo balik padahal matahari da terpacak atas kepala . . . .

Ni je la gambo yang ada masa raye haji baru ni . . . .























gambo lembu?

memang la takde!

tak kose aku nak amek gambo lembu . . . .

gambo satu family pun takde . . . .

hahahaha . . . memang tak amek pon.

p/s: gambo raye yang tak berapa nak raye . . . miahahahaha


ADIOS!