OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, February 29, 2012

Kejam!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Eeee . . . semalam aku tengok video bebudak ni. Arini kuar paper.

Staff pusat asuhan ni memang patut kene penjara dan bedung dia pastu salotape mulut dia!

Takde pikiran betol!

As a mother, aku sangat sakit hati bila tengok video tu.

Aku harap staff berdua tu sila bertaubat yea! Mohon ampun dengan Allah!

Ramai dah orang sumpah seranah korang, aku tak taula hidup korang camne lepas ni . . . aku doakan korang dapat rahmat dari Allah.



Benda ni berlaku kat Masai, Johor. Gara-gara tak puas hati ngan majikan, staff buat video seperti itew! Aku harap tuan punya taska ni berkata benar yea . . .

Masih lagi berfikir-fikir, sebab takut nak hantar anak pergi taska. Sebab macam-macam cerita kurang enak tentang taska kat Malaysia. Hmmmmm . . .

Luruh hati seorang ibu  =___=