OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, February 20, 2012

Aku Belum Mati

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sabtu malam Ahad lepas aku tengok cerita Aku Belum Mati. Citer ni dah pernah tunjuk kat Astro Prima. Tapi aku baru nak tengok. Encik Usben yang tolong donlot kan . . . miahahahaa.

Bila dah tengok cerita ni, aku rasa citer ni cam citer Thailand tu. Citer Nang Nak. Cumanya versi Melayu. Si Mak nye jadi Suma (Norman Hakim). Si Nak nye jadi Indah (Liyana Jasmay). Seb baik bukan si memek. Hahahaha.

Jalan cerita nya sama je cam citer Nang Nak. Maka takyah la aku citer jalan citer Aku Belum Mati. Ni aku ada letak movie Nang Nak. Kalau ada sape-sape yang dah lama tak tengok dan tak pernah tengok citer Nang Nak, jom kita layan citer ni jap. Hohohoho . . .

Mak-

Nak-

Seram-

Cari selimut dan bantal.



ok bai!

p/s: aku cari gak movie Aku Belum Mati kat You Tube. Takde. 

2 comments: