OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, February 14, 2012

Shomuni a.k.a Office Girl

Assalamulaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Shomuni. General Administration Section 2 (GA-S2). Mula-mula aku yang tengok citer ni. Pastu aku yang ajar dia tengok citer ni. La ni, dia yang tengok citer ni sampai Final Season. Cheiis.




Shomuni (Power Office Girl). Ceita ni pasal GA-S2 yang diketuai Chinatsu Tsuboi. Dahla dia yang paling tinggi pastu dia lah yang akan bawak tangga untuk repair lampu yang rosak kat Manpan Industries. Cerita ni memang kelakar dan lucu. Diorang ni sangat anti dengan Bahagian HR (Human Resource). Dan Bahagian HR pun memang anti dengan diorang. Sampaikan Bahagian HR ni sentiasa berusaha untuk membuang GA-S2 dari Manpan Industries. Pelbagai cara digunakan oleh Bahagian HR untuk buang GA-S2 nih. Aku pun kadang naik menyampah dengan Bahagian HR tu. Ada dua mamat dari Bahagian HR tu yang mencik giler dengan GA-S2 ni . . . nama diorang Terasaki dan Nonomura. Diorang ni lah yang selalu berniat jahat dengan GA-S2.

GA-S2 ni selalunya tolong tukarkan toilet paper dan repair lampu. Pastu diorang jugak yang prepare kan bisnes kad untuk semua staf. Diorang jugak lah yang akan check tahap kesihatan semua staf kat Manpan Industries. Diorang jugak lah yang akan tolong booking kan tiket penerbangan kalau ada staf yang kene pegi out-station. Dan diorang jugaklah akan bertungkus lumus menyiapkan event kalau Manpan Industries nak buat apa-apa event. Banyakkan keje diorang? Tu pun masih lagi si Terasaki ngan Nonomura tu cam dengki nagn diorang. Si HR (Terasaki & Nonomura), tau pegi makan dan cari kesalahan GA-S2 je. Huh-

Aku concentrate tengok citer Shomuni ni untuk season 1 je sebab aku ada VCD dia. Tapi untuk season 2 dengan Final Season aku tak concentrate sangat. Camne nak tengok nye weyh, dah ada anak.Macam-macam hal. Season 2 ngan Final Season tu pun Encik Usben yang donlot, gara terpengaruh hasil hasutan aku. Hahahahaha!.

Kalau korang rasa cam nak melapang kan fikiran leh la tengok citer ni. Tapi, seyes aku bagitau. Tengok petang-petang. Syok. Memalam tengok tak best. Hahahaha . . . psycho!. Sebab malam-malam aku takleh nak tengok sebab aku pastu lelaps!.

Aku suka watak Chinatsu Tsuboi. Korang suka watak sape? Encik Usben aku tak tau la dia suka watak yang mana . . . miahaahahaha. Dia suka watak bos GA-S2 tu kot. Hahahahaha. Sengals!

ADIOS!

No comments:

Post a Comment