OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, February 16, 2012

Mas Kahwin

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ni latest nye 'harga' Mas Kahwin. Untuk kaum Adam, sediakan duit secukup nya yea.



Kepada sesiapa yang verangans nak kawen ngan kerabat-kerabat Selangor, sedia-sediakan la duit lebey. Hohohoho . . .

Aku kesian kat Kaum Adam sekarang ni . . . nak kawen kene sedia duit kawen banyak. Duit hantaran kalau tak RM 10K tak sah . . .kalau yang dapat setakat mintak RM 7K - RM 8K sila bersyukur ok. Kepada mak ayah, kalau boleh tu janganlah letak harga tinggi sangat. Tanya pihak lelaki mampu ke tak mampu, bawa-bawa berbincang. Janganlah sampai menunjukkan kita ni seolah-olah nak jual anak pulak . . .

Hmmm . . . macam-macam hal.

ADIOS!