OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, January 2, 2013

Kurniaan Allah, Syukur!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Setelah lama bercuti. Dan kini bermulanya 2013. Selamat tahun baru semua!. Semoga tahun ini lebih baik dari tahun-tahun yang lepas. Amin.

Aku tak faham kenapa makcik aku tag aku untuk blog review oleh Muja. Tapi apa-apa pun terima kasih la yea sebab meng'tag' saya. hik hik hik. aku ni kurang faham sikit pasal tag tagging tagger tagged dalam blog ni. Blaja? Nan ado maso eh! Dapek hupdate belog ni pun dah cukop bersyukur!

*silajanganmarahsayabloggertegar* ;p

Alhamdulillah. Sebelum 2012 berakhir. Keluarga aku dapat lagi satu ahli baru! Ciptaan Allah paling terbaek buat kami. Syukur pada Mu Ya Allah.

Syed Aqil bin Syed Alwi.


Muka budak yang baru lepas dimandikan oleh ende tersayang. tersayang ke? bluek!

Lahir 30.12.12 jam 8.10 pagi berat 3.45kg..panjang tak ingat la pulak :p

Mama, Papa ngan Aqil sekarang bermastautin kat umah. Makanya schedule daku pagi hari sudah berubah...hohoho. Budak kecik ni aku mandikan. Pagi tadi dia dah bagi aku air yang paling suam! Terbaek! Siap ko nanti aku balik keje...akan daku keroje kan kamu. Hahahahaha!

Riuh kejap umah daku dengan hasil lalakkan dia...jap ada ke perkataan lalakkan? Hik hik hik. Budak kecik ni kalau lapar...terus siren dia bunyi yang paling tinggi. Takde nak bagi salam bagi siren slow-slow. Ini tak terus high volume. Hamboih kamu.

Si Aqil ni dikelilingi dua orang dayang senandung. Hamboih. Ada orang amekkan pampers. Amekkan minyak nak sapu perut. Tolong cium. Tolong sayang. Tolong usap pale bila nanges. Ende pun tak dapek begitu.

*jeleskeapa?* ;p

Sila jangan bosan entri kali ni dipenuhi dengan citer si budak kecik yang punya sore high volume bila kelaparan. Semalam nurse datang umah, nurse kata ada sikit kuning. Tapi takpe, dengan berkat susu Mama kuning kamu akan berkurangan!

Itu sahaja entri kali ni...akan daku update entri lain lepas ini. If aku tak busy like a bee. Bzzzzzzzzbzzzzzzz.

p/s: ende is aku and Encik Usben is Ayah Long. Mama and Papa is his father & mother. 

Ok. bai-

No comments:

Post a Comment