OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, December 28, 2012

henjut jangan tak henjut!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hari Jumaat terakhir untuk tahun ini. Hmmm....semoga ianya bukan hari Jumaat terakhir untuk aku dan juga bukan Jumaat terakhir untuk orang-orang yang aku sayang...

Semoga Jumaat ini lebih baik dari Jumaat yang sebelumnya. Amin.

Let be nice person today!

Eh? terok sangat ke aku selama ni. Lalalallala.....

Apa yang henjut?

Sila jangan tafsir sesuatu yang 18sx kat belog aku yea....

Tadi dok layan lagu berdua bersatu forteen kat Hot FM. Tetiba teringat nak tengok video clip diorang lah. Leh tengok Izzue Islam.

Apakah?

Mamat ni tak hensem mana pun...tapi kalau tengok sekali dua leh cair gak lah.

TAPI...

aku tetap cair ngan encik usben...hik hik hik. ooooppps!


korang tengok la cara diorang nyanyi. aku rasa cam sedikit old school. Idea sape la ni suruh dia perform camtu dalam video klip ni.

Adakah idea Norman? Yusry? atau Edry?

Apakah?

Hahahaahha....

KRU Studio je yang leh jawab.hahahahahaa

memang cam awkward giler bile tengok diorang terhenjut henjut sambil menari. Hahahaha...

Nasib baik ada rupa dan suara. Kalau harapkan muka tapi suara ke laut. Hampeh dowh!



Oklah. Entri untuk sesi pagi dah habes. Sambung sesi petang...mungkin. Atau kejap-kejap lagi aku up kan satu entri lagi. hik hik hik.

ok. bai.

p/s: sedang menanti kehadiran orang baru dalam family. malam tadi dah 2cm ada lagi 8cm. Semoga dipermudahkan. Amin.