OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, January 17, 2013

Simptom

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Simptom pertama di pagi hari .... mengantok giler weyh!

Simptom kedua di jam 11 pagi .... kelaparan!

Simptom ketiga di jam 3 petang .... mengantok plus kelaparan semula!

Apakah? Dan ianya berlaku setiap hari =___=

Sekarang ni pun masih dalam keadaan simptom yang pertama... hmmmmm.

*****************************************************************
Semalam dalam kereta ....

SZ: ibu tadi kakak tido. pastu kakak mimpi. kakak nanyes. nenek takmo cakap ngan kakak pun. tak nak kawan nenek

Ibu: ? (balik kene tanya umi apa yang berlaku) :p kenapa kakak takmo kawan nenek?

SZ: nenek takmo cakap ngan kakak.kakak takmo kawan nenek. huh.

Sampai umah....

Aku: Tadi safiyyah cakap dia mimpi nanges pastu umi buat tak tau. Terus dia cakap takmo kawan ngan umi.

Umi: (mak aku belom citer lagi dia dah gelak)

Aku: ?

Actually yang sebenar-benarnya berlaku bukanlah sebab dia mimpi. Ianya realiti. Memang dia nanges dan memang Umi aku buat tak tau je dengan dia... mau tak nya! nak tido tapi nak tengok tv. Apakah?

Budak-budak kan...diorang bukan tau pun ianya realiti atau pun mimpi.

:p

Ok. Bai


budak kecik yang makin hari makin petah bercakap. hari-hari dipenuhi dengan persoalan demi persoalan. Selamat menjawab soalan buat ibu dengan ayah.

Yeah!

Ok. kali ni betol-betol bai- :p