OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, January 18, 2013

Sehangat Asmara

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Minggu depan kot start citer Sehangat Asmara lakonan Adiputra dengan Rita Rudaini. Telefilem ni diadaptasi dari novel Sehangat Asmara hasil nukilan Aisya Sofea.

Sayang seribu kali sayang...

Seingat aku...aku tak baca lagi novel ni.

Huhuhuhuhu....

=__=

Tengoklah kalau aku rajin, aku follow la citer ni. Rajin ke? Hihihih...Adam dan Hawa pun tak tengok. Tau tau je dah habes.

lalalaalala

Apa yang penting. Aku dah tengok OST Sehangat Asmara.



Tapi tapi tapi ....

Aku suka lagi lahu Ratu ku original :p

Aku kan puan seri yang suka rock! Rock ke? Puuuiiii!


Tapi tapi tapi tapi....

Aku suka lagi dua lagu ni....


dengan lagu ni ....


Aku main amek je video yang aku rasa ok la kot...

Ok. dah lari tajuk. Sebenarnya nak citer pasal Sehangat Asmara. Lain pulak jadi nye nih. Apakah?


Ok. bai.

No comments:

Post a Comment