OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Friday, January 18, 2013

khatam

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Hari Jumaat yang indah. Angin yang agak kuat juga pagi tadi. Lepas mandi pun masih lagi gigil-gigil. Lepas mandi aku solat Subuh dan mendoakan kesejahteraan untuk semua muslimin dan muslimat semoga kita semua jaga solat, jaga iman, jaga rohani dan jasmani. Amin.

InsyaAllah, arini dapat kot aku khatam Quran waktu Zohor nanti. InsyaAllah.

Cerita sebenarnya aku dah khatam baca satu belog ni. Mula-mula aku tertarik untuk baca belog ni bila ada one of my friend post an entry pasal his kiddo yang kene tampar dengan pengasuh.

Aku tak tau la kenapa ada pengasuh yang bertindak sekejam ini. Alhamdulillah sepanjang aku hantar anak-anak aku kat pengasuh tiada apa-apa yang berlaku. Tapi sekarang ni tak hantar dah sebab diorang dah besar so diorang tinggal ngan Umi aku. Jadi teman nak gaduh ngan teman nak bergurau.

:p

Eh! lupa plak nak bagitau belog apa....

Korang leh la terjah kat papablogger. His blog quite nice and sempoi. Part si ayah rindukan anaknya tu yang tak leh blah. Sebab selalunya tahap rindu-rinduan dengan anak ni kebanyakan ibu je. Tapi dia buat aku nak salute lah! Rindu betol dia kat si Amirah tu.

Dah la anak dia comey. Tengok pipi Amirah tembam. Rasa cam nak geget! Haip! Sukahati je nak geget anak orang. Sila geget anak sendiri mekasih.

(>.<)

Ni address papablogger.... www.papablogger.my

Sila lah terjah belog beliau. Comey kan anak dia. Cuma kecerahan tu ikut siapa yea???? Hik hik hik

Yang ni blog header dia...maaf ye 'merompak' awak nye header.


Ok. Bai.

No comments:

Post a Comment