OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, January 14, 2013

Ganas!

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Dulu Red Riding Hood.

Pastu Snow White and The Huntsman.

Sekarang Hansel and Gretel!

Semua citer kanak-kanak yang ada moral diakhir cerita jadi ganasz!

Haip!

Semua movie yang aku sebut tadi dah jadi 18sx, 18sg dengan 18pl. Hohohoho.

Anak-anak aku?

Ang layan la citer cinderella yang Walt Disney nya itew. Huhuhuhu.

Nak tau betapa ganasz nya citer Hansel and Gretel neyh? Meh kita layan trailer dia.....



Ang tengok la poster dia pulak! Macam takde morale value. Ahaks!



Apa-apahal pun movie ini akan daku tengok nanti. Hahahahaha.

Pelakon untuk movie ni Jeremy Renner (Hansel) dengan Gemma Arterton (Gretel). Actor lelaki tu sebelum ni ada berlakon dalam citer SWAT dengan The Avengers 2. Ada je movie lain dia berlakon tapi yang aku tau dua ni je. Hehehehe.

Yang actress pulak dia pernah berlakon dalam Prince of Persia. Itu je la yang aku perasan minah ni berlakon. Hmmm...maybe dia actress yang baru nak naik kot kan...lalalaala.

Ntah sempat ntah tidak nak tengok. Sebab macam busy je nanti dengan sesi nak buat hantaran. Ada tiga manusia yang terdekat dengan aku nak buat majlis kawen lah, tunanglah. Itu belom masuk lagi sesi cukur jambul. Hmmmm.

Semoga Allah memberi daku kekuatan tenaga, rohani dan jasmani untuk menempuh segala dugaan dan cabaran yang mendatang dan menjadikan ku insan yang lebih beriman kepada-Nya. Amin.

ok. bai-

No comments:

Post a Comment