OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, January 8, 2013

Farfalle Bologna

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Arini nak share resipi Farfalle Bologna. Bologna sangat.

Aku cuma guna pasta jenis Farfalle untuk gantikan Spaghetti. Saje tukar. Tapi bila korang gunakan Farfalle ni, waktu untuk rebusan dia kene lama sket jika dibandingkan dengan Spaghetti. Sebab dia nye 'structure' sedikit tebal. Alright?

Aku rasa resepi bolognese korang leh dapat kat sini.

Alright?

Mak jemah tak rajin nak taip resipi semula. hik hik hik.

Lupa plak nak share camne bentuk farfalle tu kan?

Jap yea...






Ini hasil dari aku plak...


Mintak maaf la yea di atas kualiti gambar yang diberikan...ini hasil tangkapan dari Encik Usben. Hmmmm...

Hmmm....tak tau pe nak kata.

Ok. Bai.