OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, January 30, 2013

Apa ni?

Assalamualaikum, semua :)

Hai, korang!.

Sedikit sebok beberapa hari ni. Dengan public holiday yang banyak. Alasan!

=__=

Beberapa hari ni sebok prepare my new business cooperate with my Encik Usben and Umi. Semoga Allah membantu kami dalam hal ini. Amin.

Bisnes apa?

Now we are selling books by online terms. You order to me by email then i will post it to you. Everything will be update at this link.

http://www.facebook.com/ChepahIlaBookShop





Tak pun korang leh click kat gambar buku yang kat atas ni (ada kat sidebar aku).

Ada buku-buku yang aku dah upload kat Chepah Ila Book Shop. Ada buku belom dapat upload lagi. Sabar yea....sabar itu kan separuh dari Iman.

(n-n)

Korang yang ada nombor contact aku pun leh gak contact aku jek. Bagitau buku apa yang korang nak. Alright?

Harga buku tidak termasuk dengan postage. Postage akan dikira kemudian bergantung kepada keberatan buku tersebut. Alright?

Wokeyh!.

Nak buku? Nak Apam? Nak Cake? Nak Roti Jalan? Nak Hantaran? Contact aku. PM aku. Email aku.

ok. bai.

No comments:

Post a Comment