OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, October 31, 2012

Suami yang Teruji

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Kerajinan membaca buku ilmiah dah mai. Maka buku latest yang aku baca dan baru je habes tadi ialah Suami yang Teruji.

Bila baca kes-kes dalam buku ni. Macam para bini je yang diuji. Tapi tajuk Suami yang Teruji. Hmmmm. Tapi ada la 2 3 4 kes yang aku baca suami yang diuji. Jap. Diuji dengan Teruji sama ke tak maksud dia erk?

=__=

Kalau dari segi rasional nya. Memang lah suami itu diuji oleh Allah sebab nak tau ingat ke lagi kepada Maha Pencipta. Tapi tak pun. Lagi tinggalkan anak bini camtu je ada la. Kawen lain la. Ada kekasih gelap la.

*sangatlapartaippundahgigil*

Suami ada lah pemimpin. Kalau cara salah. Habeslah kapal. Boleh karam kot. Tapi tu lah kadang suami lupa atau kehilangan arah dalam mengendalikan kapal.


Buku ni harga RM 20.00. Kepada para lelaki eloklah sekiranya membaca buku ini. Supaya dapat menambah ilmu.

Walaupun daku tau lelaki agak malas nak mengorek dan menyelidik apa yang perlu ditokok tambah dalam ilmu yang ada di dada dan kotak pemikiran.

Okay?

Bye-

2 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Terima kasih kerana sudi membaca buku ini. Tajuk asal manuskrip SUAMI YANG TERUJI ialah SUAMI YANG BERDOSA. Apa bila sampai ke tangan Sifu penulisan saya, Ustaz Pahrol, beliau mencadangkan tajuk ini. Ia merupakan rentetan kisah benar yang saya kumpul melalui ibu bapa murid-murid di tempat saya bertugas. Selain itu, ada kes yang diizninkan Alah berkunjung ke rumah mangsa. Dan ada juga kes dari pembacaan di akhbar tempatan. Masih banyak kekurangan dalam ilmu penulisan yang perlu dipelajari lagi. Semoga ianya memberi manfaat buat semua pembaca. Insya-Allah. Kita sentiasa diuji. Ingat Allah senantiasa. Amin.

    ReplyDelete
  2. Waalaikummussalam,

    Alhamdulillah,dpt jugak saya ketahui mengapa buku tersebut bertajuk Suami Yang Teruji.

    Terima kasih sebab singgah blog saya yang tak seberapa ini.

    ReplyDelete