OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, October 8, 2012

World Hunger Relief 2012

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Memang terbaek ah aktiviti hujung minggu lepas. Dah lama tak jalan sejauh 5km. Aku paling salute kat mu second daughter sebab sangat-sangat fit. Dia berjalan for almost 2km - 3km dengan gembira nya. Bukan mendera yea.

After that, dia mintak dukung pulak. Aiyo. Cannot lah. So, aku letak dia dalam stroller. Switch dengan her sister.

Tapi tapi tapi, biler jalan dengan si kenit Safiyyah Zaharah ni. Aku lagi penat. Sebab budak kecit itew tak maintain speed nye. Kejap laju kejap slow. Pastu biler dah slow, nak pegang tangan dan aku dah serupa macam tarik dia jalan.

Penat ooi jalan dengan si kakak. Dia tak maintai speed. Baik aku jalan dengan adik. Sekurang-kurang nye dengan adik, aku takdela ketinggalan jauh. Tapi bila jalan dengan si kakak, pengsan mak jemah, habis aku dipotong oleh orang-orang yang berjalan lebih slow dari aku.

=___=

Kenapa? Aku terasa begitu?

Sebab belakang aku je ada ambulans.

Nampak tak?

Betapa slow nya aku berjalan dengan si kakak. Pengsan!.

At last, Encik Usben kene patah balik sket sehingga menyebabkan orang disekelilingnya agak pelik kenapa beliau patah balik ;p

Mau tak nya kene patah balik, si anak kesayangan nak dukung. Memang tak la ibu nak dukung!

Almost dekat kul 8malam camtu, kami settlekan walkathon kami. Yeay!

Dapat sijil, pewangi kereta dan juga goodies bag! Terbaek.

Tahun depan nak join lagilah! Cam best jewk!

Jom layan gambar!
















































Jap g aku letak gambor kat FB pulaks. Dadadadada.

Dinner kat Ana Ikan Bakar Petai, Bandar Baru Bangi. Masing-masing dah dapat macam-macam bau. Pergi plak makan ikan bakar. Lagi terbaek ah bau badan.

Dang!

Sampai umah almost 12.00am. Mandi. Lap badan budak-budak. Kesian pulak nak kejut mandi. Makan, daku lap kan aje badan diorang. Kesian, penat.

Hopefully next year leh join lagi. Terbaek!

Kak in take note. Kami nak join next year!.

Ok, bai!

No comments:

Post a Comment