OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, October 16, 2012

untuk 3 hari

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Aku dah tengok citer ni. Once I watched the trailer, I thought the movie will be the best movie. But, after watching it. I feel so frustrated with it.

Sebab dalam citer tu semua watak adalah orang kaya. Kecuali watak Balkis (Dira Abu Zahar). Watak lain sumer orang kaya.

=__=

Apakah situasi begitu sering berlaku kepada keluarga yang berada? Hmmm....

Lepas tu, apakah 'kebijaksanaan' watak Afin (Rashidi Ishak) sehingga boleh memikirkan untuk berkahwin 3 hari sahaja, kemudian cerai. Apakah cerai itu disukai oleh Allah? Hmmm....

Kenapa Afin tidak cuba membantah perkahwinan tersebut. Apakah hatinya tidak cukup kental untuk menyuarakan pendapatnya. Atau dia takut akan jatuh derhaka kepada ibubapanya?. Hmmmm....

Berat...berat...

Pastu dengan pengambilan sepasang suami isteri as an actor dalam that movie pun aku rasa cam tak berapa setuju. Sebab jalan cerita tersebut ada mewujudkan situasi cerai berai. Not nice-

Me not like it.

My Encik Usben also not like it.

This is only my point of view of this movie. If you like it just watch it and continue liking it. For me, can't accept it.

Done-


Tak perlu kot aku nak bagitau sape pelakon untuk movie ni. Sebab sumer orang kenal. Hehehehhe.

Ok.bai-