OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Thursday, October 18, 2012

3 Kata Hati

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Sayang, aku terharu
Kasih, aku rindu
Cinta, of course I Love You.

My latest novel. Novel aku la sangat! Novel opis kot. Hik hik hik.

Novel ni hasil nukilan Norzailina Nordin. Menceritakan kisah Hanani dan Iskandar. Kisah cinta si gadis muda dan si jejaka yang berumur 30-an.

Iskandar arkitek yang kadang itu tak punya masa. Sebok je. Hanani pulak budak lepasan SPM yang bekerja di sebuah Agensi Pelancongan. Diorang kenal melalui FB. Hah! FB? Hebat.

Biasalah.

Bila dah kisah cinta.

Ada sedikit konflik cinta.

Konflik keluarga.

Persahabatan.

Pekerjaan.

Percutian luar negara.

Tapi yang pasti sebab dah zaman kini, sms, skype dan FB dah jadi benda wajib dalam novel sekarang ;)

Sangat sweet cara Iskandar . . . it make me smile when I'm reading it. Wah!



Harga buku ni RM 22.00 je.

Jalan citer dia biasa je. Cuma text yang Iskandar hantar dan kata-kata Iskandar dalam novel ni sangat sweet.
Hmmm....tetiba miss my hubbylicious!

Hah!?

Hubbylicious!

Korang ader?

Aku ada....jap g datang jemput daku dari opis.

Dang-

Sayang kamooo....owh rindunya...

Aih, gatal nampak

(n-n)

Ok. bai-

3 comments:

  1. 为了学习这个知识,到处找相关文章,哎,真不容易,博主也不容易,在此也要感谢一下博主了。

    ReplyDelete
  2. ermmm dh lama tak baca novel sejak kawin hehehe

    ReplyDelete
  3. Biasa la tu kumbang jingga. Saya pun kat umah tak baca buku pun...kat opis je baca novel sbb opis saya dipenuhi dengan novel ;p hehehehe

    Dear Ano,

    Thanks.

    ReplyDelete