OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, October 17, 2012

Adam & Hawa

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Ya, I know I'm a little bit keciciran about this phenomenon of Adam & Hawa. I don't care about it actually. Hahahahaha.

so evil this pompuan!

Jangan marah okay peminat dan pemenat Adam & Hawa.

Seyesli aku memang tak minat nak tengok pun citer ni. Novel dia? Aku tak pernah baca pong!. Arini aku baca ending je. Giler zalims.

Aku bukan boikot. Tapi after aku dengar dari si pencerita peminat setia telemovie Adam & Hawa kat umah tu. Aku tak rasa aku mampu tengok citer ni. Sebab aku cam malas nak tengok citer yang menguji kesabaran dan kesakitan hati melihatkan sikap Ain Hawani dan kesabaran Adam Mukhriz ;p

ye aku bukan pro Adam & Hawa.

Apa yang penting aku dah tau apa ending citer Adam & Hawa! Hahahaha.

Giler saiko pompuan neyh!

Umi!

Akak dah tau apa ending citer Adam & Hawa! Hahahahaha. Selamat menonton lah yea sampai episod 80.

Dang-

*mauumiakuisytiharperangnganaku* ;p

Apa ending? Takmo lah bagitau sebab korang pun dah tau.

Cliche-

Haruslah! Happily ever after!

Dadadadadada-


Tahan erk si Adam tu tunggu Ain sampai 8 tahun. Kalau laki lain mau dah kene cerai kot tak pun dimadukan. Ada ke lelaki camtu kat Malaysia ni? Aku malas nak tanya kat bumi ni. Terlalu besar sangat range dia. Tanya Malaysia sudah. Ada ke? Apatah lagi pilot. Hahahahahaha.

Pompuan degil cam Ain tu memang ada. Tapi aku belom pernah jumpe la...

Umi aku siap nak doa lagi supaya dilembutkan hati Ain terima Adam. Apakah??? Yang Puan Boss aku pun dah start kemaruk citer ni. Mula-mula takmo tengok pastu tetiba terjebak after aku bagi link yang dia leh tengok Adam & Hawa.

Pengsan-

Dah la...aku dah tau ending. Korang belom. Aku nak baca novel lain pulak.

Ok.bai!

Lupa pulak nak bagitau harga novel dia RM 19.90 je. Moh beli.

2 comments:

  1. heee, makin meletop citer nih,, saya baru menjinak nengok citer nih...

    ReplyDelete
  2. hehehehe...
    saya tak pernah pun tengok..setakat lalu lintas bila umi saya tengah menonton ;p

    masih lagi belum bercita-cita untuk menonton..hehehehe

    ReplyDelete