OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, October 30, 2012

behday

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Semalam behday adik aku yang bongsu. So, ada la makan-makan sket. Aku ngan Umi & Abah aku banje makan pizza sket pastu beli kek sket. Hahahaha. Semua sket-sket. Takmo banyak-banyak nanti membazir. Chepah dah tak makan banyak macam dulu. Sebab anak tekak, lidah dan nafsu tak sehaluan. Phew-


Kek biasalah! Haruslah aku beli kat Pistachios Bakery. Hello! Pistachios aku dah banyak kali promote neyh. Leh dapat apa-apa tak. Hahahahaa.

Pompuan saiko memang cenggini.

Kali ni aku beli Blueberry Cake. Takmo dah beli eskem kek. Sebab peti ais dirumah dah macam nak muntah dah. Kalau peti ais tu boleh cakap, mau dia dah menjerit kat kitorang.

TOLONG JANGAN TAMBAH LAGI ISI BOLEH? SILA KURANG-KURANGKAN!

Haahahahaha. Mau aku pengsan kalau peti ais tu leh cakap.

+___+

Gambar pizza? takde. malas nak snap. makan lagi baik. ;p

Aku beli Cheesy 7 Chicken Chop, Royal Masala Cheesy Lava Stuff, Pepperoni Delight, Honey BBQ Chicken, Soup of the Day dengan Garlic Bread.

Satu je Umi aku nak komplen...pizza hut ni dah takde rasa tomato sauce dengan segala mak pak herbs dah tak berapa nak rasa. Kenapa erk?

Kak inn tolong jawabkan leh tak? gagagagaga.

*macamlahkakiparkobacabelogkau* ;p

Tengah lepak-lepak dengan 'hamba tebusan' adik laki aku (bukan budak behday). Tetiba dengar orang bagi salam. Besfreng adik aku (budak behday) nyanyi lagu Happy Birthday To You. Hamboi! seprais sangat. Bila tengok kek.

Yes!

Blueberry Cheese Cake!

Malam tadi tema kek is Blueberry. Nasib baik orang dalam umah tu tak kene cherry berry. Hahahaha.

ok.bai.

No comments:

Post a Comment