OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Wednesday, August 8, 2012

Safiyyah, Atok dan Rokok.

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Rokok membahayakan kesihatan. Jangan tiru aksi ini jika tak punya kesabaran yang tinggi, Hahahaha.

Scene ini berlaku selepas berbuka semalam. Pabila si atok mencari 'sesuatu' hak miliknya.

Atok: nampak tak rokok aku? tadi aku letak atas meja.

Nenek: ye la.tadi ada nampak atas meja.

Encik Usben: hmmm.tadi ada atas kabinet ni. mana pulak pegi.

Atok: hilang sekali dengan lighter pulak tu. dah la rokok baru beli.

Fathull: Atul takmo beli kan lagi.

Nenek: Ni mesti budak-budak ni nya keje. Sebab tadi diorang seronok campak barang keluar ikut tingkap.

Aku: Atok, kalau rokok tak jumpa....sila la benti rokok dengan serta merta. Kalau jumpa rokok, sukatila nak isap rokok sampai bila-bila pon. Hehehehe.

Encik Usben dengan baik hati pergilah tengok kat luar. Hahahahaha.

Memang ada rokok tu kat luar!.

Gagagagaga.

Seb baik takde orang rembat rokok ngan lighter tu. Hahahahaha.

Bayangkan. Angkara budak berdua ni. Semua orang angkat punggung dari meja makan semata nak cari rokok Atok.

Adeh!

Aku je lek lu dowh kat meja, Makan tanpa ada rasa nak bantu cari rokok. Hahahaha. Giler zalims!.