OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Tuesday, August 28, 2012

Another besday....

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Lebaran.

Entri yang dah hampir basi. Hehehehe. Aku rasa aku leh dapat anugerah entry basi. gagagaga.

Actually it's all about my Umi birthday. On last 26th August.

Aku bagi apa? Aku tak bagi apa-apa pun. Aku cuma tolong belikan je. Orang lain bagi duit. Hohohoho. Apa benda? Aku lupa nak amek gambo piok casserole itew.

Encik Fathull bagi pangkin kat luar umah. Terbaek ah! Boleh lepaking kat luar. Hohohoho.

*nantikataakutaksebutnaknamadiadalambelog* ;p

Dang-

Aku tolong masak something special je. Aku masak Nasi Ayam with Roasted Chicken Lemon. Pastu abah aku masak Dory Fish celop tepong. Hehehe.

Pastu Umi aku dengan rajin nya, siap buat Marble Cake dengan Triffle. Bezday girl masak sendiri dessert. Hahahaha. Kau ada?

Yang bawah ni orang len bagi. Kawan adik aku bagi.





Cam tetau je kami suka makan kek eskem buatan Pistachio Bakery. Aku rasa dah banyak kali aku up kan citer pasal kek eskem Pistachio kat belog aku neyh.

*sajenakmintakdiscountlebey* ;p

saiko-

Itu sahaja laporan birthday untuk bulan Ogos ini. Selamat semuanya.

2 comments:

  1. happy berday Ummi hihi
    mintak munga brg sekuntum dua ;p

    ReplyDelete
  2. As salam Ila,

    Lama akak tak menjenguk ke sini... mood apsang surut...huhuu... Apa2 pun Happy belated birthday for ur mother ye! Moga diberkati rezeki & umurnya... Kek aiskrim... aduh tedapnyeee :)

    ReplyDelete