OPEN FOR ORDER: CALL/ PM/ WE CHAT/ WHAT'S APP AT 0193031450

Friends And Cribs

Monday, August 13, 2012

Renungan Ajal

Assalamualaikum, semua ;)

Hai, korang!.

Salam Ramadhan.

Allahuakhbar. Seminggu je lagi Ramadhan akan tinggalkan kita semua. Cukup ke collect pahala dalam bulan Ramadhan ni? Hmmmm. Tepok dada tanya Iman. Tetttt-

Aku bengan betol malam tadi!

Hello TV9! korang memang sengaja melakukannya atau apa? Aritu kata nak tunjuk Renungan Ajal masa bulan Julai. Aku lupa pulak bila tarikh!. Tetiba malam tadi ko tunjuk.

Kuang hajaq....sedey dowh. Dah la takde iklan pon kata citer tu nak tayang. Memang kuang hajaq.

Nak tunjuk semula memang tak arr la kan!

Mencik!

Mencik!

Umi aku pun bising!

Aku on TV semalam, alih-alih dah nak abes dah Renungan Ajal.

Mencik arrr!

Aku nak isytihar perang ngan TV9. Takmo tengok dah . . . .

Dahla aku suka tengok Tanyalah Ustaz kat TV9, Nasi Lemak Kopi 'O' kat TV9...boikot la camni. Aci tak?

ok bai-

mode: menyampah dari malam tadi kat TV9 sampai pagi ni.

p/s: tapi masih lagi setia menonton Tanyalah Ustaz. Gagagagaga-

No comments:

Post a Comment